maanantai 31. joulukuuta 2012

2012


Joulu on ohi ja vuosikin melkein. Joulu meni mukavasti. Olimme Tampereella vanhempieni luona. Ajomatkat menivät hyvin. Kukaan ei hermostunut joulustressin vuoksi kovin pahasti. Toinen siskoni oli siellä myös ja toinenkin pistäytyi päiväselti. Pojat olivat tyytyväisiä lahjoihinsa. Tunnelma oli leppoisa ja läheinen.


Tämä vuosi on tuonut paljon uutta mukanaan. En olisi voinut vuosi sitten kuvitella itseäni opiskelijaksi. Vuosi on ollut hyvä myös mielenterveyden kannalta. Alan pikkuhiljaa löytää sitä itseäni, joka olin vuosia sitten. Se tuntuu hyvälle.


Ajan kulumisen huomaa myös lapsissa. Pojat kasvavat kovasti ja molemmat ovat nyt pidempiä kuin minä. Myös henkistä kehitystä on tapahtunut. Kasvamisesta huolimatta olen onnistunut säilyttämään ihan mukavan tuntuiset välit kummankin kanssa. Seuraava haaste minulle on sopeutua paremmin poikien kehitykseen ja entistä suurempaan erillisyyteen.


Ensi vuoden toivon tuovan mukanaan jotain hyvää meille kaikille. Haluaisin pystyä säilyttämään sen toiveikkuuden, jonka olen jostakin löytänyt. Aina en ole toivoa nähnyt ja siksi haluaisin jakaa sitä myös muille.

Kiitos vuodesta 2012 ja olkoon vuosi 2013 hyvä.

5 kommenttia:

  1. Ihanaa tätä vuotta sinulle! Kuulostaakin niin mukavalle, kun elämäsi on ruvennut menemään valoisaan suuntaan :)

    VastaaPoista
  2. Hienoltahan tuo kuulosti, ihanat pojat Sinulla!
    Kaikkea hyvää vuodelle 2013!

    VastaaPoista
  3. Kiitos toivotuksista ja minä vastavuoroisesti toivotan hyvää tätä vuotta.

    VastaaPoista
  4. Hei Vauhko! Sinulle olisi haaste blogissani.

    VastaaPoista
  5. Hihii, Vauhko! Minultakin on sinulle haaste! En huomannut, että Rantakasvikin oli haastanut. Olet suosittu!

    VastaaPoista