sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Haasteita pukkasi

 


Sain saman mukavan haasteen sekä Rantakasvilta että Saretskalta. Haasteessa pyydetään kertomaan itsestään kahdeksan asiaa ja jakamaan haaste edelleen kahdeksalle blogille. Tässäpä sitten vähän faktatietoja minusta.
  1. Haluaisin lentää kuumailmapallolla.
  2. Minulla on ollut silmälasit 11-vuotiaasta asti. Toisessa silmässä on -6,76 ja toisessa -7,25.
  3. Menisin silmäleikkaukseen, jos minulla olisi ylimääräistä rahaa.
  4. En ui kovin hyvin, mutta pidän vesijuoksusta.
  5. Ärsyynnyn auki jätetyistä kaapinovista ja laatikoista.
  6. Pidän ikkunoiden pesemisestä. Se onkin ainoa siivoustyö, josta pidän.
  7. Haaveilin joskus floristin työstä.
  8. Vanhojentanssieni ja lakkiaisteni välillä oli kaksitoista vuotta.
  9. En pidä puhelimella asioimisesta.
  10. Pystyn puhumaan auditoriolliselle ihmisiä.
  11. En ole kovin sosiaalinen.
  12. En osaa soittaa mitään soitinta.
  13. Haaveilin nuorena taidemaalarin urasta.
  14. Minulla on luonnokiharat hiukset. Välillä oen inhonnut niitä syvästi, mutta nyt olen niihin enimmäkseen tyytyväinen.
  15. Pidän autolla ajamisesta, vaikka en koekaan olevani erityisen hyvä kuski.
  16. Viime aikoina olen löytänyt itsestäni puolia, jotka ovat olleet vuosia kadoksissa.
Vastailin sitten 2*8 kysymykseen. Vastauksia oli kiva keksiä. En kuitenkaan haasta ketään, koska kaikilla tuntuu jo haaste olleen. Halutessaan sen voi tietysti mukaansa napata.

3 kommenttia:

  1. Kiitos vastauksistasi!
    Erikoisen hyvä tuo, että pidät ikkunoiden pesemisestä;) Tervetuloa meille käymään, minä nimittäin inhoan juuri sitä kotityötä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos minunkin puolestani!
    Samaten mulle on tuo ikkunanpesu vastenmielistä puuhaa. Löytyisipä siihen innostus jostain taas keväällä! Nyt jo paineet kasvaa, on kesällä rippijuhlat tiedossa, joten pakko...

    VastaaPoista
  3. Hyvin keksit vastauksia, minä en sitten millään meinannut :)

    VastaaPoista