lauantai 11. helmikuuta 2012

Viikko takana



Ensimmäinen kurssiviikko on takana. Homma vaikuttaa edelleen ihan mielenkiintoiselta. Porukka on taustoiltaan melko erilaista ja osasta huomaa sen, etteivät ole niin innoissaan. Itse yritän saada hommasta jotain irtikin. Sitäpaitsi ihmisten tarkkaileminen on lempipuuhiani.

Olin muutama vuosi sitten samantapaisella kurssilla ja täytyy todeta sen olleen enemmän sitä tilastojen kaunistamista. Vaikka eihän sitä tiedä mitä tällä kurssilla tulee eteen. Olen mietiskellut, että tälläisestä työvoimakoulutuksesta saisi hyvän kirjan aiheen.

Tänään olemme viettäneet laatuaikaa poikien kanssa. Katsoimme telkkaria ja vaihteeksi juteltiin ilman, että kukaan poistui paikalta ovia paiskoen. Päivällä kävimme kylässä vanhemman pojan kummisedän luona. Edellisestä vierailusta oli aikaa. Johtunee ehkä kummisedän nykyisestä vaimosta. Jossain toisissa oloissa voisin olla hyväkin kaveri tämän kanssa, mutta nyt tuntuu välillä siltä että meistä ei niin hirveästi siellä pidetä. Vaimoa saattaa häiritä miehen edellisen avioliiton aikaiset ystävät. Tai se, että olen ns. pariton nainen.

Oma parittomuus on taas tänään ollut mielessä. Viime yönä entinen miesystävä oli lähetellyt kännisiä vonkausviestejä. Onneksi en huomannut vielä yöllä. Ensimmäinen reaktio oli ajatus, että miten se kehtaa. Toisaalta olin jotenkin mielissäni siitä, että joku ajattelee minua naisena. Ennen kaikkea olin yllättynyt miten kovasta viestit sekoittivat ajatukseni. Olin luullut päässeeni tasapainoon ajatuksissani tämän miehen kanssa. Ei minua tämä mies sinänsä houkuta, mutta olisihan se parisuhde joskus ihan kiva asia olla olemassa. Puhumattakaan säännöllisestä seksielämästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti